For whom?

2011-10-27, kl 21:05:33 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Alltså,  jag har tryckt lite knäcke så här på kvällningen...jag har en stund kvar innan jag ska lägga mig och nu börjar tankarna spinna ... varför finns det ingen stopp knapp?

Hjärnan verkar ju ha full speed, repeat och rewind, men inte pause eller stopp! Dålig funktion säger jag åt det!

Ja, alltså att få höra en massa tunga grejjer satte visst sina små spår. Jag tror helt enkelt att det inte är bra för mig att vara ensam på kvällarna, det är då jag blir trött och depp. Iof har det varit såå mycket värre förr, det är hanterbart nu. Men jag är lite lonely kan man säga. Forever alone som min bror gärna slänger ut sig haha.

Men måste lägga mig tio så jag sover ju bort lite av tiden i varje fall.

Gah, att jag ska vara så känslig då!


Älskar den bilden...

Kommentarer
Från: San

vet hur det känns, ungefär iaf.. är likadan.. :S

Kram på dej gumsi!! <3<3

2011-10-28, kl 13:47:23
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0