De går fint !

2011-10-04, kl 22:03:16 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

2:a dagen avklarad, so far so god. Intressant, och verkar som jag kommer trivas!

Känns som jag trivs ganska lätt på olika platser, eller så har jag helt enkelt tur med praktikplatser och trivselfaktorn!

Yes, så är det.

Det enda negativa är såklart den långa resvägen...jisses amalia...

Samt den där känslan av att vara en svans...hej jag är din elev, eh nej just det jag är din nya svans i fem veckor...ok de blir väl den första tiden men jag gillar inte att vara ovan, vill helst veta allt innan liksom! haha.


Yes yes, imorn är jag ledig, men jobbar helgen, ska bli skönt o få sova imorgon!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0