Börja

2011-10-13, kl 21:19:21 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
På ännu ett inlägg om missförstånd o gud vet vad. MEN sen ångra jag mig. Orkar inte kludda ned hela bloggen med sånt mer. De blir inte bättre i alla fall.



Idag, vaknade jag och det kändes som att jag gjorde en spark i sömnen o la mig på ett konstigt sätt, o vakna till hade så ont i höften! Ochsen när jag gick upp märkte jag hur ont jag hade i hela kroppen...

Och inte förrän sent på kvällen typ nyligen kom jag på att det är för fasiken träningsvärk! Jag tränade volleyboll och nått annat bollgrejjs med raketar som jag inte spelat innan, det var skit kul! På praktiken då, men det är därför jag har ont i ena armen, höften och ryggen!! haha. 

Men men fick en kort dag idag av min handledare, skönt faktiskt. Men hann prata en del ialla fall. Och nu är de inte praktik förrän på måndag! Men ska jobba imorgon istället...oh lord...

High life!

Kom på förut att jag bara har tre veckor kvar på praktiken, tänk om jag inte får träffa dessa människor sen mera? Patienterna alltså, gud vad tråkigt det kändes måste jag säga...det kändes ledsamt! Och personalen med såklart. Pendlandet är helt ok, men man är trött när man kommer hem kan jag säga...men jag känner mig som en travelerer, en riktig pendlare!

Och vet ni, inte rädd för att åka tåg längre, känner mig ganska säker på att jag sätter mig på rätt tåg!!
(Öh jo, jag lovar känner mig rätt säker, men igår så fick jag hjärtsnörp för tåget åkte åt fel håll! men sen kom jag på att jag satt bakåt haha...så det var jag som satt fel helt enkelt...)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0