Sweet ass!

2011-11-27, kl 19:36:25 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper


haha, hade inte något bättre att skriva. Är så förbaskat seg...har pyntat o donat o haft mig. O fikat och sånt...en jobbig dag alltså haha.


Gårkvällen va trevlig, kalajs för tre pers som nu inom den närmsta tiden har fyllt eller ska fylla 30. Så det bjöds på mat o lite festligheter. Men jag var dötrött. Kände mig som party pooper...men men...utpluggad, haha, och mycket att tänka på plus förmodligen uvi..så blir man segpropp nr 1.

Well...ja orka ändå längre än jag trodde!

O idag blev de fika me bästaste Honeyn, najsigt värre.

Nej jag orkar inte skriva ...

Gla advent föresten!


Kommentarer
Från: Mamma Till Elvira

Han har redan gjort sitt val, jag tänker inte låta mig själv eller min dotter att sitta och vänta på att han en dag väljer henne framför allt annat.

Jag har själv vuxit upp med en far som kommit och gått som han ville, och från den dagen som han bestämmde att inte höra av sig mer eller besöka mig så blev livet lättare.



Ett liv utan pappa är så himla mkt lättare än ett liv med en pappa ibland, iaf av min erfarenhet..



Senare kanske är försent.

2011-11-27, kl 21:09:51
URL: http://morsanlotta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0