Stad i ljus...

2011-11-19, kl 21:44:50 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Ja...jag vet inte, det kanske var bättre förra året? Bilderna på nätet levde ju inte upp till det jag såg ikväll.

Men så här är det, jag tog ungarna på en busstur, bara det var ju  spännande i deras värld, inte ofta de åker buss! Louise hängde med, min räddare i nöden!  Vi kom in ganska tidigt, men vi gick runt och runt o runt och barnen var så jäkla goa, de hängde på o de va bannemig inget gnäll!

Till slut så blev vi fika sugna, så Rådhuset lockade ganska bra, satte oss där o fika, men jäklar de va ganska stimmigt runt om så blev trött i hövet haha. Men Min vän Anders kom och satt med, sen efter hundra år inne på dass då det vara maraton i bajsning på barn gånger flera...(Rådhuset stängde medans mina ungar satt inne på dass i hundra svåra år!! haha) Ja vi gick ut och hängde i kyrkparken o glodde på gravar och ungarna röjjde av sig lite socker!

E tvingade Anders att dra vagnen haha, vilket han gjorde ♥ haha. Fina vänner man har som gör som mina kids beordrar!!

Men de va mys, och sen åkte vi bussen hem, men den var fan som en bastu! Jävla fel på konditionen haha, nått fel var det jisses!
Ja vi kom hem och försökte få ungarna i säng men inte längesen lilla E klocka in och Z är väl vaken än, men lyssnar på saga. Somnar nog snart i alla fall. T var lite speedad men han sover iaf.

Ja allt som allt måste jag säga att det var lyckat, barna hade kul, och det var mysigt! Även om jag och Louise hade kunnat göra så mycket finare om vi fick bestämma! ♥

Förmodligen från förra året, såg inte detta iaf...




Detta är en annan random bild från nån annan stad i ljus...men så här såg det alltså inte heller ut....

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0