Söndag

2011-11-13, kl 20:45:49 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Helgen har gått fort. Igår skulle vi egentligen dratt på kalas i skogen, men sjukdom satte stopp så vi åkte till Stellas istället och röjde för fulla muggar. Det var rooligt, sen handla vi och drog till L-dala hem till svärmor. Där myste vi och förslappa oss o käka gött. Sen glodde vi på film.

Idag har v haft kalas där för min släkt är ändå sjuk så. Skulle firat mig men det blev inte mycket med det kan jag ju inte påstå. Men fira storkillen och det är huvudsaken!

Men fick ett snyggt armband av svärmor, kanske lägger upp en bild sen. Om ja orkar.

Har faktiskt pluggat, tog med mig allt och har suttit lite där borta...skönt o få lite gjort med känner jag.

Nej har ont i magen och ska lägga mig på sofflocket.


Just de, lilleman fick kruppanfall inatt...usch ska den skiten börja igen? Bläää...gillart inte men han är duktig och vi satt ute på trappen i natten....puss.


Kommentarer
Från: FruZäll

ja fy krupp är inge kul, har en liten tjej här hemma med som har det, hon har ioförsig astma med så har bra akut medicin till henne,

2011-11-14, kl 11:53:03

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0