Sömn problem

2011-11-30, kl 22:43:17 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Sover riktigt illa nu för tiden, svårt att somna, kan ligga i flera timmar o vrida o vända. Svårt att ligga bekvämt så när jag väl somnat vaknar jag lätt. Svårt att somna om om jag råkar vakna till.

Ja..så är det just nu. Det tär. Usch.

Var inte jätte sugen på jobb ikväll ärligt talat. Men jag fick sovmorgon, lyckades sova in lite i alla fall. Och det gjorde stor skillnad!!!!!

Och tog promenad ned till jobbet, ca 30 min, och det var helt ok. Kändes ganska skönt o göra lite nytta. O komma hemifrån. haha.

Men stressen från igår kvarstår, vart fan kommer ja hamna? Hatta runt som en toka efter jobb, efter timmar?
Disturbing ....



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0