Saknaden

2011-11-11, kl 00:48:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Jag måste få ur mig, men hur? Känns ändå inte som att någon förstår riktigt faktiskt. Det är faktiskt riktigt jobbigt så det värker i hjärtat på något sätt. Men vad tar då emot? Jo det är just det, ska jag fortsätta få hjärtvärk, krångla till allt ännu mer? Bli tyngd? Vad ska min vilja få kosta egentligen? Och vad vill jag på riktigt?

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, snälla kom nån bara o bestäm åt mig, eller ännu bättre...fixa det åt mig. Och så behöver jag slippa detta jobbiga nu.

Försöker göra annat för att skingra tankarna, för att inte sakna, undra och grubbla, för att försöka glömma.

Det funkar inte bra.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0