Så där!

2011-11-21, kl 16:30:25 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag har duschat, och den som är trogen läsare...haha eller bara kan läsa längre ned vet att det innebär att jag skickade in den tredje uppgiften...

Fortsatte på den fjärde som jag påbörjade förra veckan men jag hann inte klart men kompletterade mycket och har tänkt mig att göra klart den ikväll!

Så är det serrni!

Sitter o gör en youtube spellista som jag kan ha o lyssna på i mobilen. Örka lägga över massa musik när jag lika gärna kan görat så...plus att ja kan glo på videorna om jag har booring, men nackdelen är att jag inte kan stänga ned o lyssna o ex surfa på fejjan...haha...men men...så är det när man är lat!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0