Pre x-mas mys!

2011-11-11, kl 15:20:17 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Imorses höll jag på att försmäckta för jag var så sugen på pepparkakor. Pepparkakor mina vänner är grymt gott, och till det har jag införskaffat julmust och clementiner! Lite för julmys så att säga, för jag kan inte vänta, började tända massa ljus häromkvällen när jag hade vännen över på filmmys och blev så sugen på jul att jag har abstinensbesvär...


Plus att jag försöker kväva mina tankar och känslor en stund, för det börjar bli lite jobbigt. Och jag börjar få konstiga drömmar...och vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv riktigt...underligt...

Åh...jaja...

Jag överlever, som alltid, men ibland önskar jag att någon kunde ruska om mig, slå mig i hövet med en stekpanna och säga vad som är rätt beslut!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0