Pluggeri pluggera

2011-11-21, kl 10:12:42 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag är det studerandedag, då ska man sitta hemma o plugga. Vilket jag håller på med men tog några minuters paus. Precis skickat in en grej och nu återstår ett gäng andra istället haha. Har samlat en del på hög. Men så är  det och jag håller på för fulla muggar!

Lite studerande gnista har jag fått, tack vare uppehållet i somras tror jag, annars hade jag kreverat! I Våras...hujedamig! Gick under i min egna dynga ungefär...usch.

Men nu så...och så är det liksom snart slut? Vad fan...vill inte! vill ha lite lov sen fortsätta plugga, fast helst med min riktiga klass och helst i hjo...ska demonstrera...vi behöver plugga mera :-)




Me and some of my classmates!! Saknar tiden i Hjo något oerhört!!!! Grymmaste klassen evva!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0