Morgonpromenad!

2011-11-14, kl 09:01:11 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag gick upp med ungarna idag, och det var jävligt längesen jag hade den möjligheten, mysigt men även stressigt, komma iväg till skola och dagis. Men det gick och det var mysigt som sagt, och jag ska försöka se till att detta inte är en one hit wonder, ja jag kör all eftermiddags och kvällsrutiner, men det är trevligt med variation, och nu har de lättat lite i skolan iaf ledig lite mer än när jag har praktik. Dock kommer jag ju criss crossa med jobb...och denna veckan är tre dagar inbokade redan...men en kanske jag måste ta bort...om läraren svarar bara så jag vet...eventuellt studiebesök imorgon som jag inte kan missa...suck..pengar är ju bra men extra uppgifter och mer arbetsbelastning på den fronten samt svårt att göra uppgift om man inte är med liksom.

Japp får se vart de lider...om bara gubben kan svara då?


Tjo!

ps. morgon promenaden var med två ungar till dagiset, ena på kicken andra på trehjuling, super najs!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0