Min blogg

2011-11-09, kl 18:44:55 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Funderar lite på att byta blogg, byta ställe, börja om...men jag vet inte...får se.

Och dessutom kanske färga håret...woot tänker dom som känner mig eftersom jag sparat ut skiten i ett år för att få min naturliga hårfärg...vilket jag hatat eftersom jag hatar utväxt på mig själv och för att de tar sån förbenad tid.

Men jag funderade på att klippa mig lite i topparna för att få bort lite av färgen som numera är brun och inte svart...men så kom jag på att ja kan ju prova att färga topparna först...så nära som möjligt liksom...så behöver jag kanske inte klippa mig eftersom jag vill ha långt igen... kan ju prova, blir de bajs så klipper jag iaf.


Nåväl...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0