Kalajs

2011-11-18, kl 16:48:58 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

hade kaffe abstinens förut, och var arg på China tanten, fan blir helt skogstokig på kärringen alltså.
Skriver om det sen.

Men efter China så drog jag till ica och fick kaffe abstinens, och jag orka inte dricka jävla fejk kaffe så jag köpte en kaffebryggare där och då, filter och gevalia...så det så. Och där med basta. har önskat mig en i present men ingen gav mig så jag unna mig en haha, för min och familjens skull! Dock inte den jag egentligen ville ha men den kan ja ha under tiden...hehe.

Japp drog i mig kaffe när jag kom hem, huvudvärken försvann och humöret lättade, sen så tog ja promme, och gammelmormor och morfar och mina päron o en lillebror kom över o fira Stora killen för de var sjuka i förra veckan, och även Lilleman av min mormor o morfar för då var de sjuka med. Så massa presenter. och jag fick ja med, nattlinne som jag sitter o gosar i nu och blomma och korv...haha mamma är knäpp och vinstlott faktiskt!! yay för may!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0