Julegröt och mamma mia

2011-11-24, kl 18:14:48 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Japp, koka tomtegröt, eller risgrynsgröt eller julgröt eller vad man nu säger. Satte på lite mamma mia, haha, de gillar den låten. Men sen blev de julvisor istället för det passar bättre. Iof kan jag säga att jag förknippar ABBA med jul o nyår av någon anledning?! Alla låtar alltså inte bara Happy new year...haha.


Ah, men min lilla Täva och jag tog en promenad förut och vi diskuterade olika former. Jag har haft en så bra bok med olika former i massvis med former men jag hitta inte den (läs orka inte leta nu) haha, så jag drog fram mina konstnärliga ådror och gjorde lite basic former, som de två små skulle få färglägga, men lilleman ville bara en, så jag och Tävan gjordeÈt!

Nu vill de lyssna på manboy...suck haha.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0