Gött mos!

2011-11-18, kl 17:50:51 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Moffat i mig två tekakor med ost och skinka. Så gött. Inte ätit de på flera år.  Och jag käkar mest knäcke bröd nuförtiden . Men gött o unna sig någe sånt ibland, och jag lyckas ju med att sköta mig mestadels så. Det pekar nedåt. tack vare min prakik mycket tror jag. Gympa pass varje vecka, promenader flera ggr i veckan och promenader till o från bussen varje dag!

Så nu gäller det att fortsätta va duktig med sånt där. Och försöker. Vill banne mig lyckas nu.

Där jag jobbar i vanliga fall, ja där är de fika fika fika känns de som haha.  Och jag blir hungrigare där än på andra ställen!?!?! Könstigt...något i luften tror jag.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0