För 8 år sedan

2011-11-10, kl 23:45:42 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Vid den här tiden, var jag nervös, överlycklig och hög på livet, rädd och helt salig.

Jag hade fått min första bebis, min son, det vackraste mest perfekta jag någonsin skådat.
Som vuxit alldeles för snabbt, mitt gryn,   har blivit en vacker ung pojke med ett intellekt som får många att bli förvånade, med en ödmjukhet som lamslår alla som får ta del av den,  vacker inifrån och ut.

Underbara unge, vad skulle jag göra utan dig? När du kom, förändrades mitt liv. Jag fick något att leva för på riktigt, något att sträva efter.

Varje val jag gör präglas i att jag vill vara en bättre människa, en bra förebild, för dig. Jag vill att du ska vara stolt över mig och kunna se upp till mig. Jag vill att du ska ha det bra. Kära barn, mitt hjärta värker av kärlek till dig!


Tack så otroligt mycket kära lilla barn, att du är du, att du är som du är och att du förgyller mitt liv, mina år, mina dagar, mina timmar, mina minutrar och sekundrar, varje varje dag!!

Älskar dig så det går inte ens förklara hur mycket!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0