Du e la go.

2011-11-16, kl 22:06:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Igår, mådde dåligt orkade inte plugga, så ont, o illamående. Men sen så fick jag ett ryck och jobba på ändå, och gick o la mig halv ett. Men somna fan inte, kunde inte sova...tankarna bara spann, och jag tänkte på massa saker som behöver bearbetas...jag måste måste måste göra, och har bestämt mig.

För om jag inte gört, ja då kommer jag ångra mig att jag inte försökte i alla fall. Punkt. Så svårt var det. Nu gäller det bara att samla modet...fuck.. dör av ågren infört.


Nå sov ca 3 o en halv timme, upp igen vid sex, som en zombie och gjorde mig redo, vidare till skövde, vidare till falköping...♥

I falköping blev det en störd dag, blev på så dåligt humör. Jävla sätt. Fan orkar inte ens skriva om det så jävla nere.

Japp, sen vidare i chock hemåt, och så hem, vila och sen busa me ungar lite och sen bums till jobbet.
Gått som en jäkla gengångare, men gjort de ja skulle iaf. Bra o jobba. då får man pengar.

Men sen är det något som fattas...den där gnistan...den där gnistan som fastnade på ett annat ställe.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0