Dont pejt on me when im hungry ffs!

2011-11-18, kl 22:48:44 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Alltså, när jag är hungrig, när mitt blodsocker är lågt...då är jag fan redo att döda om någon hindrar mig från att ta mitt bett i maten....alt avbryter min måltid ....

De flesta som känner mig vet att jag byter personlighet, goes HULK kan man säga...och det är liksom illa nog att det är pinsamt. Men jag försöker för det mesta skärpa mig...speciellt när jag är med vänner och ute bland fölk.

Men så...alltså...China...hujedamig, på något vänster har kärringen där kommit på kant med mig nån gång när jag varti  mat eufori/panik/desperados...ja hon har en förmåga att komma och pilla och ska liksom komma fram o fråga om barnen klarar av att äta, lägga upp en tappad servett, pilla på tallrikar och skit.  LÅT FOLK VA IFRED NÄR DE ÄTER FÖR HELVETE. Det är lunchbuffe inte jävla ala carte och inte är det att hon kollar om de går bra alt behöver något utan spanar som en jävla hök och ska pilla på tallrikar?! BORT.

Men, maten är svingod och det finns bara ett China i vår lilla by. Ja, och idag tog det fan priset...jävlar alltså.

Jag har betalat för mig och barnen, vi har tagit mat och vi sitter, och det har kommit in massa fler folk och betalat. Men helt plötsligt vill hon se mitt kort, mitt betalkort alltså, ja hon har ett kvitto i högsta hugg, visar att det står att någon betalat åtta kronor. Jaha, jag tar fram kortet, och hon tar det UR MIN HAND, vad fan, jag gav det inte. Ja, hon står o glor och tänker gå iväg med mitt kort, jag säger att jag förstår inte vad är det frågan om?

Jo hon tror att hon endast dratt åtta kronor från mitt kort,  när jag betalade knappa hon in, sa att det blir hundranittoifem kronor, och sen tar hon själv kvittot, jag fick alltså inget.

Men hon sträcker sig mot min plånbok och tänker ta ett gammalt kvitto där i, men det är ju fan inte det för jag fick inget kvitto, men hon säger att hon vill se mitt kvitto, jag säger att du gav mig inget kvitto, eller jag fick inget, för ärligt jag såg att hon tog det själv. 

En annan kvinna flika in att det är nog ingen här som fått kvitto...

Jaha, jag tog mitt kort, vägrar låta henne dra det en gång till utan att bevisa att det är mitt liksom. HUNGER PANIK. Då ser hon att det står handelsbanken på kvittot, frågar om jag har det, Nej jag har SWEDBANK. Som hon borde sett eftersom hon glodde på mitt kort o försökte jämföra nr eller nått då.

JA hysteriska China kvinnan fortsätter ränna i hela resturangen och frågar alla om det är någon som har handelsbanken....

Min kompis säger: jag tror det är hon som har handelsbanken(typ kortläsaren el nått)..(typ)

Okej, alla gäster glor och undrar vad fan det är frågan om. Jag sätter mig och äter...surar och är helt irriterad över att hon förstört min måltid ÄNNU en gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAH




Men vårrullarna där är gudomliga...mums...kan inte leva utan dem, men slipper gärna tanter som ska peta och ta tallrikar man inte är klar med, ska hålla på o lägga sig i allt, det är inte så att ungarna är hysteriska eller något utan äter, eller hämta ett till räkchips och har mer mat kvar på tallriken...gahh....

Kommentarer
Från: Ilhan

Ja, vårrullarna är verkligen underskattade små delikatesser! Om det är något som våra snedögda vänner är duktiga på så är det faktiskt mat...

2011-11-19, kl 03:11:59
URL: http://ilhan.nu

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0