Yay!

2011-05-16, kl 18:01:53 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Är på uselt humör. Ont i ryggen och magen, innan jag kom hem så vart det rätt ok ändå. Men när jag kom hem så vart jag så hungrig, så trött och utmattad både psykiskt och fysiskt så jag blev helt enkelt på pisshumör. Inget kul, åt kvällsmat till slut och då har det blivit bättre. Ordnat till lite för de såg ut som kriget. Det behöver en rejäl städning.

Får ta det imorgon.


Varför är det så att man irriterar sig på sitt sabla fågelbo till hår och så när väl klipptiden närmar sig, ja då fan är håret jätte fint och perfekt? WTF liksom...jävla hår!



Nej av ska det, troligtvis...men precis kommit till en bättre längd jue....fanskap...men blir aldrig av med den där färgen om jag inte klipper. Så....fuck it mitt hår växer supersnabbt...


Nä nu ska jag ligga i soffan glo på barnprogram och pussa på mina barn...samt ha ont i magen, gaser månntro???

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0