Vad äre för fel dårå?

2011-05-11, kl 21:23:14 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Noll lust att plugga ...efter en dag med jobb och ta hand om ungar så är jag på noll humör. Plus att jag vill titta på Greys....

Är hungrig...eller sugen? Sugen...det ska vi förverka...kanske en kopp the!


Inget kaffe i varje fall!!! Får helt enkelt klara mig utan! Köra som jag alltid gjort, noll kaffe! (Förutom en latte vid ett väl valt tillfälle då jag vill lyxa till det...men inte än på ett tag)

Ja haft söta Emma på besök! Mycket uppskattat! Det och att ungarna varit så härliga idag har gjort min dag!!


Jag borde föresten göra karriär på att klämma finnar, pormaskar och molusker och inflammerade körtlar och annat gojs...får ju nästan orgasm!

Kommentarer
Från: emma

sv: Haha de klart jag gör :)

2011-05-12, kl 16:33:40
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0