Törrt!

2011-05-11, kl 16:21:42 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

japp, orkar inte blogga så värstans mycket...och är i funderingarna att byta blogplats...tycker de e så svårt med snygg design på detta ställe. och sista tiden har de strulat med inläggen...


Sugen är ju inte på högsta nivå att blogga direkt...sitter endast här för att värmen var så förbenat tryckande!!


jag har slutat med Kaffe, och sött och inte för mycket bröd el pasta o sånt, för min mage blir helt knäpp av all skit jag proppar i mig... nu får de vara nog!!! Mage som ser gravid ut utan att ens ha en bebbe??? Nej tack, dumma magkattar och IBS och förmodligen är jag överkänslig mot mjölk och gluten...vad ska man då äta??

Frossa i fisk kött och nötter och frukt i alla dess former, druckit lite laktos fri mjölk med och upplever lite bättring faktiskt!!!


Nepp trött som en liten gris, men dock inte som igår!!! Jisses, dåligaste dagen på länge!!!


Killevipp!

Kommentarer
Från: emma

Johanna, du borde prova "Aloe Vera Juice" en liten shot man tar varje morgon som renar kroppen från slaggprodukter och annat, plus att den är god :)

2011-05-11, kl 17:19:31
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0