Thunderstorm!

2011-05-31, kl 16:06:34 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Yes please...gick ut för att hämta in tvätten. Mörka moln täckte himlen...luften är kvav....usch
Ont i huvudet!

Idag har jag varit i skolan, för första gången på fem veckor! Roligt men jobbigt med att de var så kvavt!
Det gick ändå bra och man kom in i det ganska bra, dock lite jobbigt med värmen.

Nu är jag hemma och har apont i skallen, ska ta mig en tablett..även rörig i magen...wtf liksom!?

Nej halsen magen och huvet ska sluta bråka! BUMS!

Jag ska diska och plocka iordning, dra några tag med dammsugarn och sen slappa med min febertös!
Stora killen är på äventyr hos sin polare, blir hemskjutsad senare ikväll...
Lillkillen spelad DS för tillfället.

Tjio!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0