Sinnessjukt

2011-05-02, kl 20:42:09 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Så trött att man blir sinnessjuk snart. Men det är pollen allergin och alla nya intryck på min praktik skulle jag vilja sträcka mig så långt att säga. Även om jag varit ledig i dag så sitter många tankar kvar, känslor och undringar...

Pollen allergin sitter ju i såklart, och jag råkade få på mig en sjuhelvetes ryggvärk i helgen när jag jobba. Fiskpinne, trodde jag kunde sova bort värken som jag brukar lyckas rätt så bra med....men med tre ungar i sängen är det inte lätt, så gubben o lillan fick sova i rummet bredvid, idag fick han krupp och slängde in en tredje madrass bredvid vår säng = utökar sovytan och chansen för skedliggning ökar...

Ledig idag, det har varit guld, även om jag haft svårt att ta mig för något, lite vilsen, men kärlek och mys har i alla fall blivit och det är det viktigaste!  Skulle ta mig en promenad men fick vända, för ont i ryggen...jävla rygg.

Men imorgon är det kvällsjobb, sen jobbar jag ons och fredag, torsdag däremot blir det allas vårt Gekås! Ska bli finemang att komma iväg med flickor och shoppa loss! Även om det varit en tung månad med topplån och massa extra skräp så ska det allt shoppas loss för detta har jag väntat på länge nu!


Sen måste jag skriva lite om inlägget nedan, jag har ju sett att många har läst, men inte fullt så många som kommenterat...undrar vad det beror på?  Är det i tron om att det inte handlar om just dem? Eller är det feghet?
Säkert någon kombination, jag är inte arg, mest sviken och besviken på hur man blir behandlad tillbaka efter att man själv varit stöttning åt dig. Pratar om flera människor i min närhet, inte om flyktiga bekanta nu utan de jag kallat vän...

Att ignorera och inte prata ut...vart leder det tro?

}Swetness, fuckness, lessness{

Kommentarer
Från: sofi

Tack så mycket =)

2011-05-02, kl 22:22:46
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0