R.I.P

2011-05-30, kl 08:06:44 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Sov i frid lilla vän, du var vår gosiga underbara ulliga lilla kaninflicka.

Igår så märkte jag att våran lilla kaninis var dålig, hon bara låg, det blev värre och värre snabbt och vi förstod vad som skulle komma....
Det blev en sorgens dag och det var dramatiskt, men alla han klappa och kela med vårt lilla hjärtegryn.

En liten begravning i regnet och tårar och skrik från de små, jag grät så jag fick ont i magen.

Våran lilla kanin...som bara snabbt blev sjuk och inte fick vara hos oss mer...bara 1 år gammal...


Gråter nu med när jag tänker på vår lilla kaninbebis...

Jag hoppas du är i kaninhimlen...hoppar runt och har massa kanin kompisar...
Det är redan så tomt...blir ledsen varje gång jag ser din tomma plats...när jag tänker på hur gullig du var när du hoppa upp för trappan...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0