Pain in the ass!!

2011-05-22, kl 19:53:42 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag får sitta på min högra skinka hela tiden nu, hela dagen har det gjort ont i den vänstra och nu på kvällningen har jag förgrymmat ont! Kan inte sitta på min skinka! Och jag har hela dagen sprungit och spanat i spegeln efter diverse blåmärken eller något tecken på vad sjutton smärtan beror på! Inget, ser inget, förutom min vackra skinka då givetvis men det hjälper inte i denna stund av svår smärta.

Jag har även färgat hår på min stora kille, svart, eller tonat håret, och några slingor i lillebrorsans hår. Lilltävan ville inte hon ville ha rosa som hello kitty! haha, kan väl ordnas!

I alla fall halva gräsmattan är klippt! yay! Men resten får vänta, för en viss gubbe körde gräsklipparn rätt in i studsmattans ben och knivarna blev skeva...så kan det gå! Men nu regnar det och skit samma det kan ordnas imorgon!

Jag jobbar kvällen imorn, men barnvakten har rymt till skåne och andra lämpliga kandidater svarar ej i telefonen! Är det ödet som arbetar emot mig? Skinkan som sänder signaler eller vad?

Inte min bild, men så här känns det!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0