One free day!

2011-05-15, kl 19:50:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
En ledig helgdag...tjofräs värre alltså...pass på o njut! Men icke ska sitta o plugga, och så regnar de. Fast kanske tur det för annars hade jag kanske inte alls pluggat vem vet!

Imorgon är det upp klockan sex igen...jisses, och även alla andra dagar utom en som jag jobbar kvällen...och har ingen barnvakt på torsdag...fan. Behöver bara en stunds barnvakt men det sket sig, den som jag tänkte på alltså mormor som vanligt och farmor har massa utvecklingssamtal så det går ju inte då heller...grrr!
Får hitta någon annan eller böna och be på min praktik om att få sluta en timme tidigare eller nått och gubben får börja en timme senare... men så meckigt.


Nåväl, gott folk, jag och mina grabbs, mina två små godingar har kollat på bröderna lejon hjärta...jag gillar det, dom verka inte så intresserade först men sen så blev de lite mer intresse, men denna gång hände ju inget fartfyllt heller direkt förutom att två gossar dog liksom....yay!

Jag är så sugen på en liten valp så det är inte klokt...give me! Hittat så sockersöta så det är inte klokt. Men i detta nu känns det inte riktigt som världens klokaste idè....men vafan måste man vara klok hela jävla tiden? De kommer finnas tid och kärlek och allt....mysigt och omvälvande....nä bäst o va lite klok, får ta det när alla är med på min sida först och främst ! Fördel, annars blir det nog inget bra alls!!

Nja, nu ska jag läsa en liten saga för de små ljuvliga pojkarna, sen ska de bums  i säng!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0