Myskväll mitt i veckan

2011-05-26, kl 20:33:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper
Fast mitt i veckan är det ju inte, det är ju fan helg för mig för jag är ledig imorgon tjohej!

Jag hade en fin dag på praktiken, och sa hej då till alla! tråkigt, för jag kommer sakna alla, både personal och de boende. Man lämnar en bit av sin själ där, man lär sig så mycket, man vill så mycket, man ser...

Efteråt, fick sluta halv ett till och med, så drog jag och fikade med min väninna, mycket mycket najs!
Vi garva o tjöta och moffa gött fika....sweet med andra ord.

Tog cykeln och drog mig hemmåt, väl där kom en liten dam som ville leka med min stora kille. Strax kom ungarna och blev avlämnade, så de röjjde direkt och jag läste lite med Min lilla tjejja, vi satt isoffan o läste massa böcker. Sen så lagade jag mat i en halv evighet . När det nästan var klart kom Emma och hon fick käk och vi gotta oss rejält haha.
Medans stora killen var saknad, men han var på judo avslutning så han hade skojj. Ja Emma stanna rätt länge, hon åkte för en liten stund sen, haha, ungarna sprang några varv runt huset sen kolla vi in jordgubbslandet och hallonen. Inget har ju kommit men jag visa vart dom ska leta i sommar .

Ja en jätte mysig dag faktiskt! Nu är de kväller och nu ska baskemig ungarna i säng!

Jag Emma och Annika
sådeså

Kommentarer
Från: Emma

love u sweet <3

2011-05-26, kl 21:54:49
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0