Mongofrilla, könshår och chokladbollar.

2011-05-17, kl 19:08:19 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Idag gick jag till frisören, som jag nämnt innan. Jag förväntade mig otroliga resultat. Som sist, då alla la sig ned på marken och skrek att jag var dödssnygg i min nya frill. (Eh, i alla fall i min hjärna)
Jag förklarade lite hur jag hade tänkt och vad jag vill med mitt hår. Och frisören är jätte söt och bra, och lyssnade hjärtligt. Men ändå gick något snett.

Detta är numera jag.

Eller som dessa, fast utan luggen.

Med andra ord, ser ut som en nerknarkad alkholist som försökt snygga till sig själv. Jag vet inte om det är själva frisyren som inte passar på just mig, att det blev så kort, eller att jag försöker spara ut och nu kom min orginala färg fram mer och bara sånt hatar jag på mig själv. Jag ser rent ut sagt förjävlig ut. Blondt i hårbotten och det har ju växt ut ganska mycket och sen så har jag typ brun aktigt resten nu? Och en jävligt ful frisyr....fan. Misslyckat!!

Den är säkert jätte fin på någon annan, men jag känner mig som en jävla OLLONBORRE i det här, ser ut som en hjälm alà bröderna lejonhjärta...*gråter bloooood*


. punkt på detta gråter i min ensamhet istället.



Dagen blev bättre av att jag fick finbesök av min kissemjaou, hon gillar mig hur jag än har håret för hon fokuserar mest på min kropp. Barnen hade varsinn kompis här, fullt hus med andra ord, plus en bebis och två vuxna, och då alltså sex ungar...plus bebisen då...och två vuxna...hur många blir det? Ni får räkna själva.

Ah, och jag hade lovat barnen, eftersom någon....(läs SAMBO) inte hade handlat igår, fick barnen endast mackor med smör på till kvällsmat, de gillar inte räkost nämligen...hade jag skit dåligt samvete, det kändes så jävla misär. Så vi har handlat idag, och jag lovade ungarna att vi skulle baka choklad bollar, och vi bakade dubbelsats med olika grejjer till, man kunde rulla i pärlsocker eller kokos eller strössel, som för övrigt var godast! Vi hade godis remmar så man kunde göra spindlar och sätta på ben, vi hade nån konstig tub med grönt gegg i som man kunde göra ögon med, men vi glömde och dom dränkte sen bollarna i detta gegg när dom skulle äta...såg rätt motbjudande ut men ungarna gillade det!

Ah så dagen har varit underbart skojjigt för jag fick vara med min lesbiska flickvän, men mindre bra för att nu syns det ju på mig att jag är gay i min nya flatfrisyr...fan oxå vill ju inte gå ut med det!! Och nu måste jag köpa sånt där snyggt hårband som hon i fucking åmål har ...för att förstärka effekten alltså...


Nä go vänner, nu tänker jag städa i köket, de ligger pärlsocker o kokosflingor och strössel på bord och golv, och disken är kvar för varmvattnet tog slut så jag fick sätta påt....


Sen ska jag lägga stora killen, läxa först, men de två små är så slutkörda efter lekmaratonet att de båda somnade på soffan, varav den minsta med rumpan bar!!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0