Menskopp or not`?

2011-05-25, kl 13:53:16 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag har lingonvecka, det har hundar och människor märkt av.

Den poetiska början får inleda detta inlägg idag. Har pluggat nu på morgonen. Kom en bra bit. Känns bra faktiskt. Nu ska skiten bli klar fanimej! Sen blev jag hämtad...efter att jag fräschat till mig och tagit på mig min nya inköpta konstiga väst...som jag älskar redan...den är konstig men den är så jag....ska fota nån dag...för den är konstig...men jag fick den för 75 spänn så det var asbra...stod 150 men de blev ändrat pga av nått resår som jag ändå inte ser nått av.

Ja jag blev alltså hämtad, åkte till China och där åt vi kinabuffe, gött, men jag vart sur, bad tanten om smaksatt vatten, hon erbjöd Trocadero...WTF, det är äckligt och smakar pungsvett liksom. Ja jag tog en fanta, senare så såg jag en som bad om citron vatten och han fick det...fast jag försökt förklara för tanten att jag menade typ citron vatten...jaja...men maten är asgod, och det är riktigt ljuvligt!

Drog en snabbis till min lesbiska vännina efter att ha hämtat upp min vackra son på skolan, jag saknade honom och ville träffa honom innan jag ska jobba ikväll, så han slapp åka buss! Plus att jag drömde en obehaglig dröm inatt...usch...kan skriva om den sen..och blogg.se behagar att funka.
Ja vi var hos lesbianen ett tag och träffa henne och hennes fejk familj, mycket mysigt att klämma lite påna och snacka lite skit.

Nu är jag hemma och huvudvärk och halsont gör sig påminda, ska ta mig ipren! Ska ju på praktik ikväller.


Efter sexleksakspartyt har jag funderat på menskopp, de lät så förbannat bra...men funkar det i praktiken? Värt att prova kanske...hatar ju bindor...och jag har ju tampongsjuka..om någon nu bryr sig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0