Kliar så man blir tokig

2011-05-15, kl 14:10:22 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Alltså, om det börjar klia på mig, vilket det rätt ofta gör, för jag är en rätt skabbig person kanske? Eller så är det för att min hud är känslig mot typ allt. Kan inte ens använda puder eller något annat man kletar in i ansiktet. Och varför skulle jag göra det? För jag är typ vitare än vitast och det FINNS INTE min färg, så det så...och ha massa klet insmetat och se ut som hej kom och hjälp mig...nä....däremot sminkar jag ju mina ögon rätt mycket istället...bara i princip ögonen...läpparna ibland... föresten har jag inga ögonbryn, men jag har sett på top model att det är läckert, så jag litar på det.  Just det, om (läs när) det börjar klia på mig, så kliar det på ett ställe, jag kliar, och sen kliar det överallt! Blir tokig!! Och nu när jag bara tänker tanken och läser om det så kliar det på näsan, arm bågen och på magen...lite i pannan nu med...gahhh!!!!!


Sitter med en härlig tenta idag...känner att jag ska göra klart den nu, och alla andra arbeten som jag ligger lite efter med...Yay...eller?

Min praktik är fullsmockad med roligheter, samt tråkigheter, för många kolavippar ju...livets gång I KNOW. Men man blir ju inte direkt en muntergök!

Jag har dock valt psykiatri, och jag hoppas på ett jobb som är på ett behandlingshem, det känns i alla fall rätt för mig. Sen kan jag även tänka mig att jobba på ett liknande ställe som jag jobbar nu. (Bara det inte kommer in poolare och tror att jag är deras personliga lilla hackråtta...för då jävlar....)

Haft två praktiker, ibland kommer det in personer som kanske är vikarier eller poolare, och tror att jag inte kan ett jota, de är otrevliga och ska läxa upp....far och flyg säger jag bara...och så sitter de där själva på arslena och gör inget vettigt...eller gör massa fel som är ganska mycket mer viktiga som att tro att man gett mat till en person men gett till en annan så att personen blir utan mat hur länge som helst...än att exempelvis klaga på att jag glömt ett förkläde....bröt!

Nej sånt gillar jag inte, men som elev får man höra o se mycket konstiga personer, alltså som arbetar och arbetar på konstiga sätt...men de allra flesta är HELT underbara och alla ordinarie och även poolare och vikarier är helt fenomenala, dock finns de alltid trökmånsar...prutt på dem!


Nä nu väntar jag på maten, är så hungrig så jag snart försmäktar på denna ö!!!!


ps: Lillskruttan hitta en godis under sin vårsko...som hon käka upp...härliga unge!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0