Kissenödig!

2011-05-25, kl 23:08:27 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Så kissenödig, men mina tights är så krångliga att dra upp så jag har avstått att springa på dass sen jag kom hem. Smart va? Och orkade inte ta på mig pyjamas heller för den delen. Satt och tjöta med morsan i stället i en tjugo minuter sen däcka jag i soffan. Inte somna utan mer förlamning fast jag var vaken, en sånn typ...frågan är om jag uppfatta vad jag såg. Nä men skönt o dega lite. Degklumpen masade sig till datan i varje fall.

Drömde ju en knepig dröm inatt, att jag var på Z skola, där skulle han ha någon uppgift som han skulle presentera för sin klass, som jag skulle ha hjälpt honom med, men jag glömde det och jagade T som bara sprang iväg hela tiden samtidigt som jag försökte förklara mig och då berättade Z att han tagit en stor spindel i vår hall som jag på morgonen blivit skit rädd för, verkligen mongo stor alltså, och tagit i en låda och skrivit några rader om helt själv. Utan min hjälp och jag mådde så dåligt för jag hade inte hjälpt han och han fick göra allt själv. Och de sprang massa folk runt omkring mig och jag skulle samtidigt försöka förklara massa konstigheter som att jag gick i skolan och ja det var ett jävla liv. Vaknade i alla fall med en jätte tråkig känsla och det var riktigt obehagligt.

Jag tolkar min dröm som att jag mår dåligt över att jag inte har tid till min underbara unge, säkert alla mina barn, Z`s skola och allt med honom nu när han är stor kille, T som springer ifrån mig hela tiden han är inne i en förändring med trots och likväl en sån härlig liten individ. E hon var inte ens med men huvet palla väl inte med mer antar jag men hennes härliga framsteg som man missar, och blir överlumpad varje gång man hör och ser vad hon har för förmågor!

De tre små liven gör mig så förbannat stolt, men ska jag inte ha tiden att fortsätta vara deras mamma eller?
Det har varit mycket det sista halvåret, och jag har faktiskt ändå skärpt mig och det har blivit mycket bättre försöker tänka och vara medveten. Sen att man fått höra tråkiga kommentarer...ja det hjälper fan ingenvart...det sätter griller i mitt huvud direkt.  Tråkigt som fan.

Nej, sluta deppa, jag skiter i det där och jag fortsätter med att kämpa vidare!

/Keep on going

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0