Hot!(Kändisträff!)

2011-05-26, kl 23:24:54 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper
Har ju glömt att förtälja vilken hot person vi träffa på när jag var i Ullared!
Världens superstar!!

Och vet ni, han snacka med mig! Med mig och min coola polare, precis efter att jag försökt trycka ned arslet i en sån där tryck i en peng skaka mojäng....vi satt på golvet på vägen ut och hade våra fräsigt snygga nyinköpta Gekås hattar på oss! och jag såg han på håll, Ellen asgarva fortfarande efter mitt tappra försök att klämma ned mitt arsle...
Jag flinar och pekar lite...haha...och då kommer han fram...!!
Snackar om något möte och vart vi kommer ifrån...står och grejjar med några stockar snus....

Läckert!



Kommentarer
Från: Rosahjärtan

Sv. Hej! Kul med många frågor! Jag började med GI när min son var 1½ mån gammal (nu är han 4 mån), men inte på "allvar" dvs ingen rivstart, så ca 2 mån har jag kört på "allvar" med några "dippar" & även några veckor LCHF. Jag har gått ner totalt 8kg på dessa veckor & då stog jag still i 3 veckor ungefär. GI funkar resten av livet, även om man fuskar vid fest eller kalas bara man snabbt går tillbaka igen. Tycker det är fräsch & sund mat & jag tar även in LCHF inslag (brödet, mûslin, lite matrecept).



Funderar du på GI?

2011-05-27, kl 21:43:16
URL: http://rosahjartans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0