Fortfarande ont på skinkan

2011-05-23, kl 10:12:43 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Solen skiner och träden står i rader, det blåser lite och fåglarna kvittrar.

Det får vara min poetiska början i detta inlägg, även det enda. Jag är så förbannad, trodde likt fan att stjärtvärken var över idag, kände inte av den, men nu så har jag fått tji...Pain pain pain!!

Ska sätta mig och plugga, och idag är det kvällspraktik som gäller. Jobbar bara fyra dagar denna veckan, men även sista veckan, lite ledsamt, men får se hur de blir me skolan, lite nervös när jag tänker påt STRESS. Och det är något som jag verkligen behöver mer av. Not. Stressen knäcker mig ju redan.

Nä, jag ska plugga nu...

Ska städa den här godingens bur sen...och dammsuga...och moppa golven...yay!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0