En sväng på byn

2011-05-18, kl 12:10:55 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper


Var på öppet hus i min stora killes skola, så jäkla bra, han hade gjort så fina saker så, och kollade även in min lillebrors fina saker och vi hade en trevlig stund med fika och myspys. Dock kom vi försent, som vi hade sagt att vi skulle göra för lillebror skulle till dagis precis när de började, men han vart jätte ledsen och trodde inte vi skulle komma ...lilleman då!! Men vi kom och det löste sig!

Det avslutades med fint sjungande av alla barnen, de sjung några gör fina låtar och min prins peka på mig och var härlig, man kände sig som en liten fan! För han är ju min idol såklart han är grym!


Efteråt så stanna vi på rasten o lekte ett tag, men de skulle äta och vi fick dra vidare.

Vi drog till brorsans jobb och fika, så förbannat gott att jag nästan dog! Så härligt med nyttig och god macka!!! Och allt är hembakt, så förbannat god dammsugare och smaka på en tårtbit som var gudomlig. Och det bästa av allt! Inga sura stressade miner och gott om plats!!! Härligt som bara den!

Några tjusiga bilder om man vill scrolla ned ....






Sen så tog jag även den här!

Det omdebatterade nya konstverket i byn!  Rabalder i en småstad pga av konstverk i rondell...
Det ska vara ett moln....vad tycker ni?

Kommentarer
Från: Nancy

Funderar på det där molnet, är det verkligen färdigmålat måntro? :-P

2011-05-19, kl 15:27:09
URL: http://nancy66.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0