Det är en blåsig vår vi har

2011-05-20, kl 20:15:06 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Tittade ut alldeles nyss, alla träden i skogen gungar och bladen virvlar. Då är det skönt att vara inne!


Har kollat på Small soldiers med ungarna, fick avbryta några ggr för toalettbesök, då skulle jag torka lilleman, låser dörren för en viss liten dam vill vara åskådare, tro på fan att hon springer och hämtar en matkniv och låser upp dörrn utifrån! Två och ett halvt år! Sketonge!!! Jag har även fått torka och plocka under tidens gång, fick några utbrott med...


Lillskruttan har dålig balans och fick jätte ont när jag "tryckte in på örat". Gallskrek och då skratta hon precis innan, skulle bara kolla, för de luktade var, men tror det var ifrån ögat, hon verkar ha fått ögoninflammation ser för sorgligt ut!! Ser ut som hon gråtit en hel natt utan tröst på ena ögat :-( svullet och rödsprängt, blir helt ledsen varje gång jag tittar på mitt hjärtebarn. Har kokat koksalt och baddat...får göra det nu morgon och kväll hoppas det går över av sig självt, kontakta äckliga jävla bajs helvetes sjukvården vill jag inte behöva göra. Den suger och borde förintas.

Starka känslor där, men jag har verkligen sett alla jävla baksidor nu dels sen jag fått barn och dels sen i höstas. Dra åt helvete alla inkompetenta jävlar. Dom är INTE få och de finns på alla jävla avdelningar och olika jävla ställen...Värst av allt är högdragna läkare som borde få känna på piskrapp, eller känna på hur det känns att vara i andra sitsen, nej just det empati förmåga existerar inte!


Jaha, nej jag har haft en mysig eftermiddag med mina tre små hjärtan, vi har pussats, kramats, vi har gosat, vi tog en promenad till kiosken, köpte varsinn läsk och lite gott till kvällen, vi gick till en liten lekplats och de röjjde, då hade stora killen en kompis med, sen gick vi hem till hans kompis och ungarna röjde där på studsmattor.

Promenaden hem därfrån var inte så behaglig, ont i ryggen och lilldamen ramla och de höll på o grejja.
Men nu har vi sett på film, moffat popcorn och läsk och jag har tappat ut tre skålar med popcorn, vi har spillt läsk,tagit en dass paus, hoppat ifrån soffbordet till soffan, slitit ut alla soffkuddar och hoppat och röjjt....mm

En myskväll som den brukar vara med andra ord, och det bästa av allt är att alla ungarna turas om att ligga eller sitta på mig och kramas och gosas...dock inte lika länge som jag önskat men en helt ok dos!

PUSS på er mina hjärtebarn!disney


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0