Vinkelivink

2011-03-20, kl 19:16:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Vilken uppåt tjofräs det blev av Ellens lilla länkande på FB. Hoppsan hejsan säger jag, hon ville ju länka till Kärlek och Ont i hjärtat och så kom det massa annat trams med på köpet för den som var nyfiken !

Trams och villervalla, det är jag i en salig röra. Ibland blir jag rätt trött på mig själv att jag inte kan växa upp, och ibland blir jag rätt trött när jag känner mig som en vis gammal kärring. Det lät inte alls förmätet, oh nej, men jag gilla det ändå. För sån är jag, ena stunden älskar jag mig själv, nästa så hatar jag mig själv. Roligt? Nej, men har nog varit så mest hela tiden, fast nu är det mer balans än vad det har varit innan.

Högt eller lågt, arg eller glad, tossig eller allvarlig....ja tack alltihop på en gång!!  Så tycker i alla fall jag att jag är. Och mina blogg inlägg blir väl lika tossiga, roliga, tråkiga, ledsna, glada, konstiga, oförståerliga, ouppnåerliga, bästa och underbara och töntiga som hela jag är !

Så var det med det och inget mer än så!


Miss my pink hair some days...livet var bara LITE roligare då...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0