Vårkänslor!

2011-03-09, kl 14:33:49 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag har jag verkligen haft vårkänslor i kroppen, men om vi spolar tillbaka måste jag berätta...jag somna på soffan igår haha, jag somnar i princip aldrig innan gubben kommit hem, om jag nu inte är sjuk, och det är jag inte nu. SPECIELLT inte när det spökat typ nån timme innan..nej ...så trött var jag att trots att jag var skit rädd så somna jag som en stock....traggla upp sen och somna igen. Och sov hårt höll på att försova mig imorse till och med...skulle ju upp i tid så jag kunde plugga o sen dra till gymmet!
förgätmigej

Jag hann plugga ett tag, och sen promenera jag ned till gymmet och mötte upp Ellen, vi körde på och hon körde jätte hårt! Jag vart lite latare...men tog de lite lugnt för sist fick jag så sabla ont i musklerna runt hjärtat...men idag var de helt ok, så snart ska jag köra hårdare igen....skötn som fan o komma iväg och röra på fläsket !!

Tog en fika på bowlingen, en nyttig en, en liten smörgås och vatten, finemang!! Kom hem efter lite tjöt och så pluggat mera och fick lunch, fläsk löksås potatis och bruna bönar! My kind of food!! MUMS. Älskar husmanskost!! Och mannen är en kock han lagar så grym mat ....mums!!


Nä jag ska spendera dagen med att kanske leka med barbies igen? Och läsa ramsor, sjunga, leka någe kul och plugga. Stora killen är med pappa just i detta nu och hämtar upp en efterlängtad lekkompis! Dom älskar varandra men ses inte lika ofta längre, de går ju på olika skolor nu men vänskapen håller i ändå! Det är riktigt fint de dom lärde väl känna varandra när de var ca 2 år!! Och dom var kära på dagis...haha så gulligt så!!



Här är då jag när jag kör styrka!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0