Varför skriver jag inte så mycket om barnen?

2011-03-09, kl 19:20:19 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Ja bra fråga, för att jag vill bespara dem det, jag lägger heller inte ut några bilder på dem, för de kan inte tala för sig själva. Jag vill inte att de ska komma puckade kommentarer och jag vill helt enkelt inte att de ska ligga ute så folk kan sno eller ja göra vad dom vill med dem.  Har ju vänner som fått sina bilder snodda och någon som skapat en fejk alias på ex facebook...och sett det på fl osv....så nejtack...skeptisk till att lägga ut bilder på ungarna någonstans. Men känns lite bättre med lösenordsskyddat och bara folk man känner kan kika...som på bdb. Men det använder jag ju knappt nu. Har inte samma tid som innan man pluggade!

Vill helt enkelt inte lämna ut mina tre små kottar...de är det bästa jag har och allt kretsar kring dem ändå utan att jag måste kludda ned det här!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0