Tha Friday!

2011-03-04, kl 21:30:54 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Idag är de fredag, jippy. Har haft en super bra dag då jag kopplat bort alla oros, stress och depp moment och bara varit ledig!! Så jävla skönt ,behövde verkligen det. Försökt att inte tänka på allt de jobbiga, försökt att ha de bra.

Började dagen i sängen med de små och gubben, vi låg o prata och läste sagor. Sen drog jag ju till gymet med min gosnos. Vi träna, inte jätte effektivt eftersom jag fick håll..haha. Men jag träna över en timme iaf.  Sen så satt vi i hennes bil ett tag o tjöta lite extra innan jag gick in och duscha.

Efter duschen var de ju dags att laga god mat, jag fixa lyxsallad, haha ,för mig iaf, inte bara tomat gurka och sallad utan champinjoner och lite riven morot med

Gubben friterade asgoda kyckling vingar och gjorde egna strips, nyttigt värre haha , skit samma det var hur gott som helst och vi mumsa tills det tog slut!
Dansade och hade roligt med ungarna sen, gubben gjorde milkshakes i olika former, jag gillar inte sånt, så smaka bara en mun, blärk haha. Flytande glass wtf? inte ok haha.... men men han och ungarna vart nöjda iaf.

Vi tog de lite slappt och sen kom Emma och vi tog varsinn kopp the och sen vart de film dags, som eskalera i att ungarna härjade med(läs ) Emma. Roligt roligt, dom gillar henne och de vart kul att se att dom härja på någon annan haha.

sådesåhjärt

Sen så var det lugna gatan när tösen åkt hem, pyjamas dags och lite Barda och Scooby, men nu så ligger grabbarna tillsammans i våningssängen och sover sött, kolla till dem nyss. Lillsessan sover sött i sin säng.

Hon sa förut att hon saknat mig hela natten haha, gull unge!! Älskar mina ungar så jag spricker...men det är det fanemig värt för finns inget härligare än dem!

Nu är jag så otroligt trött att det inte är klokt, magen kurrar men jag orkar inte göra något. Inte ätit sen lunch, men matlusten är all gone!! Inte kul....


Wepp, lägger mig nånstans o motar hungern ett tag till..för göra något som jag ändå inte är sugen på...roligt...men nu bara för de så blev jag sugen haha...får väl göra nått dåååå....*lat*


Wish I had some company of someone special....hatar kvällsjobb!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0