Svåra val

2011-03-16, kl 18:41:04 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Galenskaper

Sjukvård 200 poäng
Psykiatri 200 poäng


finns ju även Utvecklingsstörning som jag med trodde innan mötet idag, men den verkar inte alls lika intressant som jag först trodde, tyvärr. Så det är de ovanstående det står emellan.

Sen har vi Geriatrik, Lindrande vård, Hemsjukvård, Socialpsykiatri, Socialt behandlingsarbete eller friskvårdsmassage. Dessa är på 100 poäng och jag ska välja två av dem så det sammanlagt blir 400 poäng.

Men Sjukvård eller Psykiatri, Lindrande vård eller socialpsykiatri, eller kanske friskvård?


STÖN! Valen ska vara klara den 24:e, puhu

I värsta fall tar jag gubbens råd och singlar slant!!!

/Killevippen

Kommentarer
Från: EllenDellenDu

Tycker du ska ta psykiatri, socialpsykiatri och socialt behandlingsarbete.... känns som du pusslar ihop en redig helhet där.Fast det är klart, friskvårdsmassage är ju en dröm att kunna.

2011-03-17, kl 19:48:25
Från: Mallory

Ahhh men vill ju läsa allt på en gång...suck suck...!!

2011-03-18, kl 11:45:38
Från: Carina:P

ta psykiatri ( kan du ta hand om mig sen;)

2011-03-18, kl 22:04:43

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0