Studera mera

2011-03-27, kl 22:34:51 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Ja det kan man ju säga att om jag hade haft fler bollar i luften hade jag blivit tokig. Som det här med körkort exempelvis. Jag vill så gärna och jag vet att jag kan, jag kör redan som en biltjuv, jag har inga problem med att plugga som fan och sen glömma alltihop samma sekund som provet är klart....haha. Nä men skämt och sido, jag vet att jag kan, no problems, men tiden finns ju fan inte. NÄR ska jag hinna ta körlektioner för det första, då är det i så fall på onsdagar, då jag redan ska plugga, har oftast möte varje onsdag med, och hinna med familjen och alla mina vänner...på en enda dag som jag kan på förmiddagen.

Eftermiddagar, då är det ju omöjligt, då ska man ta hand om huset, familjen träffa vänner och plugga....så nej.
Och plugget ger mig ett heltidsjobb, och sen när man kommer hem har man barnjour...tjohosan!

Så min plan är att börja köra hemma lite på helgerna igen, för att få mängdträningen, och sen ta lektioner när min praktik börjar, då har jag inte så mycket plugg, då fokuserar man på jobbet PÅ jobbet liksom. Och sen när jag jobbar i sommar ska jag köra och plugga på körkort...yes så får det blir. Tredje gången gillt?

För om jag tar mitt körkort, ja då vet jag vad jag ska göra! Och det har jag redan bestämt i min lilla eller ganska tunga hjärna på ca 1,4 kg......undra om man kan fettsuga hjärnan?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0