Sömntutor

2011-03-31, kl 16:02:59 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper


Idag är jag helt slut, jag och min lilla fislisa, somnade tillsammans på soffan...när vi vaknade fanns underbart god mat på bordet!!! Men den där luren gjorde mig inte piggare direkt...


Idag så vart det full rulle, upp kl tio i sex, och då vaknade snuttan och skulle prompt med upp! Så hon fick kolla på playhouse en stund, jag fixa mig i all hast och så kom min "bror" Louise, haha och vi åkte vidare till Karlsborg på utbildning inom Durewall....men kunde inte stanna tiden ut utan fick åka till Skövde stad, jag skulle till sjukhuset...tjosan va skoj. Men de gick, och tack för skjutsen kära Louise....

Efter det så bjöd jag henne på en fika som tack, det var gott... :-)

Ja kom hem och ganska snart somna jag på soffan, Gubben kom då och la lillfisan på mig och hon somna strax hon med...myspys!!

Kommentarer
Från: lotta Mamma till Elvira

Ja det ska bli grymt skönt!



Nu slipper vi äntligen att kliva upp kl 6 varje morgon för att dagis börjar halv 8!

O skolan halv 9!

2011-03-31, kl 22:21:51
URL: http://morsanlotta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0