Skämt å sido!

2011-03-02, kl 22:33:43 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


haha förra inlägget var ju ett skämt, jag bara svamla på lite. uttråkad som jag var.
Jag fryser om fingrarna.

Men idag var det SOL!! Vart tvungen att promenera såklart, även om jag tappat sugen pga av magsjukor och förkylningar men hoppas den återuppväcks tillsammans med vårens ankomst!!

Jag ska läsa lite innan jag ska sova, har prov imorgon igen, rehab och habilitering...tjosan och tjottafläng.

Inte lust med prov men gör de hellre även om jag inte vill än o ha släp. Fan har ju ett prov jag missa förra veckan, det är inte roligt, vill göra de nu men tar de nästa vecka så jag slipper ha två prov på en vecka....

Nä nu måste jag läsa på...bye bye!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0