Ryckningar i ögat!

2011-03-07, kl 20:45:22 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Läskigt, fått de två ggr idag, ena gången släppte det ganska fort, kom tillbaka men sen gick det bort.
Nu för en stund sen när jag sövde lillan och kolla på BB, så fick jag det igen, fast ändock värre. Läskigt som fan vill jag påstå!


Men googla, som sig bör !!! Och förmodligen STRESS och KOFFEIN....shit pommefritt, trodde bara magen led av min ökade kaffe konsumtion....och möjligtvis gubben som måste smaka min kaffe andedräkt!
Nja jag överlever utan kaffe, det göra jag...så får återgå till att inte vara vuxen då....
Men stressen, tänkte båda ggr på ett prov jag har i släp och som jag inte vill göra...så förmodligen påverkar det mig mer än vad jag vill medge....urk...gillart inte!!! Men ska plugga till det ovannämnda provet alldeles nu och göra det på fredag så ska skiten va väck!! För de känns alltid skönare med en sak ut vägen liksom!!



Lite så här såg jag nog ut i soffan förut!! haha

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0