Rädda mig någon

2011-03-23, kl 15:29:10 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper


allt känns om en dålig film just nu. Människor som är falska, människor som är psykotiska, paranoida och helt fatalt störda, lögnare och svikare. Jag orkar inte!!!!!

Min skola, överfullt med jobb, ligger efter ....
Grabbens skola, oroar mig så jag får ont i hjärtat, i själen, o kroppen, mm

Väntan, på resultat....helvetes pina.
Bestämma något som ex min profil inför nästa termin just nu, är omöjligt.


För mycket skit på en gång, gör att allt brister, göra att jag inte kan göra något vettigt och går över i "handlingsförlamande läge" för att inte gå i bitar. Lika som när kroppen svimmar, skyddar sig själv... går jag in i något som jag även är rädd för att aldrig komma ur.

Samtidigt växer en ilska som människor får passa sig för, för nu bubblar det och kokar i mig, minsta lilla gör att allt brister och då håller jag fan inte käften längre!!!!

Kommentarer
Från: Anonym

ibland är det lika bra att hålla käften.

2011-03-23, kl 16:29:12
Från: Carina:P

Du kanske ska ha mens, PMS, haha sådan blir jag då, ett jävla PMS monster;)

2011-03-23, kl 16:36:03

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0