Nervsystemet och stomi

2011-03-29, kl 18:35:06 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper


Det har min dag bestått av....alltså hjärnan, ryggmärgen och nerver o parkinson, stroke och skit!!

Började dagen med kaffe och plugg, gött. Sen åkte jag till skolan och gjorde prov....får jag inte godkänt blir jag förbannad....för skrev så jag fick kramp...som vanligt

Efter detta hade vi lång lunch, jag och sandris tog en PW! Härligt som sjutton. Mindre härligt att ha en föreläsning om stomi på tre timmar....väldigt intressant men hjälp va trött jag var sen!!!


Nä jag ska ha läxläsning nu med grabben som är grym!

Kommentarer
Från: San

Ja jädrar vilken dag! :p haha

2011-03-29, kl 19:43:58
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0