Men hjälp...

2011-03-01, kl 22:02:38 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Vad jag blev pang och helvetes trött bara så där......låg ju och läste den jätte intressanta boken om rehabilitering och habilitering...då ska man ju piggna till och bli alert! Eller?? Njaaa måttligt roligt men jag har ju prov på torsdag ....så bäst att läsa på så man vet något...förhoppningsvis!!

Prov varje vecka, herregud, inte klokt. Och massa hemtentor som trillar in konstant som ska vara stora och genomgripande...blä...och små grupparbeten och läxor heletin!


Nä jag somnar snart på tangentbordet och vi har precis fått byta så bäst jag lägger mig nån annanstans och drönar istället....


Nighty night!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0