Jag kommer

2011-03-08, kl 20:38:53 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
"Jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu
Du, håll ut

Du vet att,
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Baby, jag tror jag är kär

I taxin, i trappen, i hissen, i hallen"


Ja idag handlar visst all musik om sex och dylikt.....suckar högt över att ingen kan låta bli att svepas med av detta sexinferno och undrar vart all härlig musik om naturen och blåa himlar och kaprifoler tog vägen?????? Vem vill veta vart man får orgasm liksom?? Herregud....

Appropå hallonsaft...gillar tights el leggings ? vet aldrig skillnaden, på rea är kul skit!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0