Jag blir dement av min demens hemtenta...

2011-03-20, kl 12:47:35 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Det känns så...hjälp, men det är inte hemtentan i sig utan det är ALLA hemtentor som gör mig dement, har flera på gång....de tar ju aldrig slut...man vet inte vart man ska börja och det blir rörigt och stressigt. Men jag bestämde mig för demens hemtentan för att den verkade överkomlig...men vi får väl se, nu när jag har hittat faktan o skrivit upp sidor o sökt på nätet så finns det hur mycket som helst, och jag är inte den som hejdar mig direkt....så lär ju bli en roman som vanligt!!!!!!!

Nä nu får jag ta tag i min demens igen!!


Jag midsommar 2010!

Kommentarer
Från: Gunilla

My god du e snygger

2011-03-20, kl 16:57:49

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0